ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی استان قزوین
نوشته شده توسط : احسانی
جانشین پلیس راه استان قزوین خبر داد
ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی استان قزوین

خبرگزاری فارس: جانشین پلیس راه استان قزوین از ترافیک سنگین در همه محورهای مواصلاتی استان قزوین به ویژه محورهای قزوین به رشت، قزوین به زنجان و قزوین به کرج خبر داد.

خبرگزاری فارس: ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی استان قزوین

 

سرهنگ بهرام زینلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: با توجه به بازگشت مسافران نوروزی و قرار گرفتن قزوین به عنوان پل ارتباطی تهران و مرکز کشور با شمال، غرب و شمال غرب کشور، ترافیک در تمامی محورهای مواصلاتی استان قزوین سنگین است.

وی افزود: راه‌های قزوین به رشت، قزوین به کرج و قزوین به زنجان از ترافیک سنگین‌تری نسبت به دیگر محورها برخوردار هستند.

جانشین پلیس راه استان قزوین خطاب به مسافران نوروزی عنوان کرد: با توجه به ترافیک سنگین راه‌ها، مسافران با صبر و بردباری بیشتری سفرهای خود را خاتمه داده و با رعایت فاصله طولی از بروز تصادفات زنجیره‌ای که به علت ترافیک سنگین رخ می‌دهد جلوگیری کنند.

زینلی تصریح کرد: توجه به جلو، بستن کمربند ایمنی، بازرسی کامل وسایل ایمنی وسیله نقلیه و توجه به علائم و تابلوها نیز می‌تواند از بروز بسیاری حوادث ناگوار در روزهای پایانی سفرهای نوروزی جلوگیری کند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه امروز هیچ‌گونه تصادف و یا سوانح منجر به فوت و یا جرح در سطح محورهای مواصلاتی استان قزوین نداشته‌ایم.

جانشین پلیس راه استان قزوین خاطر نشان کرد: مسافران نوروزی، بازگشت خود از سفرهای نوروزی را به روز پایانی موکول نکنند تا شاهد ترافیک سنگین‌تری در این روز در محورهای مواصلاتی نباشیم.

 





:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: